Car Rental Romania and Bucharest with EuroCars
Easy to save money with EuroCars Rent A Car Romania
Eurocars > Blog

Relatia furnizor-client si platforma EuroCars

Posted on May 03, 2021

Bun gasit la un nou post!

Si pentru ca suntem in cea de-a 2a zi de Paste, echipa EuroCars, va ureaza Sarbatori Pascale binecuvantate si multa sanatate!

De aceasta data, vom dezbate un subiect care apasa pe umerii unor clienti, nestiind ce sau cum sa procedeze dupa ce au facut o rezervare online pe platforma EuroCars.

In primul rand, EuroCars nu inchiriaza masini, noi suntem o platforma online, pe care toti furnizorii de "rent a car" din Romania au postate ofertele lor.

Tu, ca si client, intri pe pagina noastra, eurocars.ro, iti alegi orasul de unde doresti sa inchiriezi, perioada in care doresti masina cu orele de preluare/predare si apesi butonul "cautare" pentru a vedea lista cu toate firmele de inchirieri masini din orasul selectat de tine.

Ai mai multe filtre de cautare: poti selecta doar masini automate, poti selecta dupa un anumit brand sau o anumita categorie.

In pagina de prezentare, vei avea afisate informatiile la fiecare masina in parte, pretul pentru perioada selectata de tine, firma care inchiriaza masina respectiva, daca e masina cu cutie automata sau manuala, iar pentru mai multe info si detalii, poti trece mai departe prin apasarea butonului de "Rezerva".

Ajuns in aceasta pagina, poti observa variantele de depozit pentru masina cautata de tine: asigurarea de baza, premium sau protectia integarala. Acest pas nu il au toate companiile de rent a car.

Dupa efectuarea tuturor acestor pasi, faci rezervarea online, dupa ce ti-ai introdus datele tale corect, numarul de telefon cu prefix si adresa de email pentru primirea informatiilor legate de inchiriere.

Te rugam sa fii foarte atent cand completezi aceste date, pentru ca-ti poti pierde dreptul de a accesa contul tau de client facut pe platfoma, daca le vei scrie gresit.

Odata ce ai contul tau de client facut pe platforma EuroCars, vei primi notificari pe email despre statusul rezervarii.

Deasemenea, tot din contul tau de client, poti discuta direct cu furnizorul tau despre orice informatii ai dori sa cunosti.

In contul tau de client exista voucherul de inchiriere, in care vei regasi datele de contact ale furnizorului ales de tine.

Te rugam sa descarci acest voucher si sa iei legatura cu furnizorul, stabilind direct cu acesta toate detaliile inchirierii.

Avand o rezervare confirmata pe platforma EuroCars nu te obliga la absolut nimic.

Plata se va face DOAR la preluarea masinii. (sunt cazuri exceptionale, cand furnizorii cer avans, in perioadele de varf, pentru garantarea acestora).

In cazul in care, te-ai razgandit, sau nu mai doresti acea rezervare, o poti anula fara probleme, direct din contul tau de client.

O cerere nu reprezinta o rezervare confirmata.

Aceasta cerere va trebui aprobata de catre furnizor in decurs de 12-24 de ore, in functie de programul acestuia de functionare, sarbatori legale, program de weekend, de noapte, etc.

In incheiere, te rugam sa urmaresti statusul cererii/rezervarii tale, direct din contul de client si deasemenea, sa pastrati legatura cu furnizorul ales pentru a preintampina eventuale piedici/probleme.

Iti multumim si speram ca ti-am fost de ajutor cu aceste noi informatii.

Drive safe!

@eurocars.ro