Inchirieri Auto, Rent A Car in Romania cu EuroCars
Cele mai frecvente intrebari (FAQ)
Cum pot face o rezervare pe site-ul dvs.?
Alegeti locatia dorită si datele de preluare si predare . Selectati autoturismul dorit si faceti click pe "Detalii" Accesati butonul "Rezervă", alegeti orele de predare/preluare,introduceti datele dumneavoastră cu caracter personal, cititi si acceptati politica de inchiriere. Faceti clic pe butonul "Rezervare" pentru finalizarea inchirierii.
Pot face o rezervare online, fără a utiliza cartea mea de credit?
Pentru a face o rezervare on-line pe site-ul nostru, nu este necesar cardul de credit.
Cum pot verifica dacă masina mea este confirmata?
După ce faceti rezervarea veti primi pe e-mail in maximum 24 de ore confirmarea rezervării. Puteti monitoriza statusul rezervării dvs in contul creeat la Eurocars.
Nu am primit e-mailul de confirmare. Ce trebuie să fac?
Verificati adresa dvs. de email. Dacă ati făcut o rezervare de la care au trecut 24 ore si nu ati primit nostru e-mail de confirmare, este posibil ca e-mail-ul să fi fost blocată de serviciul Anti-Spam al contului dvs. Vă rugăm, verificati dacă e-mailul de confirmare nu este in fisierul de "spam" sau "junk mail" al contului dvs. de e-mail. Dacă nu puteti găsi nici aici e-mail-ul de confirmare, vă rugăm să contactati personalul de la rezervări prin utilizarea formularului "Contact" din pagina noastra.
Pot rezerva o masina pentru astăzi ?
Este posibil să rezervati un autoturism in această situatie dar trebuie să dati un telefon la biroul de rezervări pentru a vă asigura ca masina poate fi inchiriata astăzi.
Cum se contabilizează numărul de zile de inchiriere ?
O zi de inchiriere are 24 de ore. Zilele partiale trebuie să fie plătite integral. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Cand trebuie să plăteasc pentru rezervarea mea pe care am facut-o pe site-ul dvs ?
Plata se face la sosire atat pentru inchiriere cat si pentru depozit. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Pot alege un anumit modelul de vehicul?
Din pacate nu putem confirma 100% un model, culoare sau tip de combustibil utilizat de autoturism, dar datorită eforturilor noastre reusim in 90% din cazuri să oferim clientului autoturismul dorit.
Cum pot schimba unele detalii din rezervare?
Pentru a schimba datele din rezervare vă rugăm să ne trimiteti un e-mail la [email protected] cu schimbarea pe care doriti să o faceti.
Cum pot prelungi rezervarea ?
Rezervarea se poate prelungi numai dupa ce mergeti la biroul de inchiriere si semnati un alt contract.
Cum pot solicita factura ?
Puteti solicita factura agentului care va preda masina.
Este posibil să modific sau anula rezervarea mea pentru care am un avans după ce a fost confirmata?
Daca rezervarea masinii dvs. s-a făcut prin plata in avans vă rugăm să realizati o rezervare nouă si de a o anula pe cea initială.
Cum pot prelungi rezervarea unui autoturism pe care l-am inchiriat?
In cazul prelungirii rezervării este necesar să mergeti la biroul de inchirieri inainte de sfarsitul perioadei de inchiriere si să semnati un nou contract de inchiriere.
De la ce varstă pot inchiria o masina?
In general, dacă aveti varsta cuprinsă intre 21 si 75 de ani puteti inchiria fară probleme un autoturism. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Ce tip de asigurare primesc la inchirierea autoturismului?
In pretul de inchiriere eunt incluse RCA-ul asigurarea CASCO si asigurarea impotriva furtului. Cititi detalii complete in "Politica de inchiriere".
Pot inchiria un scaun de copil ?
Se poate inchiria un scaun de copil daca-l solicitati cand faceti rezervarea si va fi pregătit cand ridicati autoturismul.
Este posibil să adaug un al doilea sofer care să conducă autoturismul?
Da, se poate adăuga un al doilea sofer. Acest aspect trebuie sa-l mentionat in momentul in care faceti rezervarea. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
De unde pot lua masina la aeroport ?
Autoturismul se poate lua de la birou sau de la un agent cu care va intalniti.Toate detaliile referitoare la locatia de inchiriere vor fi precizate de către agentul de rezervări in momentul confirmării rezervării.
Se poate ridica autoturismul de la hotel?
Este posibil a se ridica autoturismul de la hotel dacă s-a solicitat acest lucru in momentul rezervării, cu plata unor taxe suplimentare.
Pot returna autoturismul in altă localitate diferită de cea de preluare reveni vehicul?Cat costa acest serviciu?
Dacă doriti să returnati vehiculul in altă localitate, indicati acest lucru in formularul online. Veti plăti taxele suplimentare indicate in rezervare.
Nu stiu incă numărul zborului cu care sosesc. Ce pot face in acest caz?
Dacă nu stiti incă numărul zborului dvs puteti il puteti furniza ulterior dar cu cateva zile inaintea inchirierii propriu-zise.
De ce este obligatoriu să am o carte de credit?
Măsura de a solicita cardul de credit la inchiriere este luată cu scopul evitării fraudei.
Nu am carte de credit. Pot inchiria un autoturism in această situatie ?
Pentru depozit este necesară o carte de credit. Plata se face tot cu cartea de credit. Eventualele exceptii sunt discutate cu cei de la rezervări inainte de confirmarea acestora.
Cine poate conduce masina inchiriată?
Conducătorul auto principal este persoana care si-au făcut de rezervarea online. Este posibil să adăugati un al doilea conducător auto ca sofer aditional, dar ambii soferi vor trebui sa prezinte actele de inchiriere. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Trebuie să las un depozit pentru inchiriere ?
Pentru inchiriere trebuie lăsat un depozit dar există si exceptii.Acest aspect este tratat pe larg in "Politica de inchiriere".
Cine poate conduce masina inchiriată?
Conducătorul auto principal este persoana care si-au făcut de rezervarea online. Este posibil să adăugati un al doilea conducător auto ca sofer aditional, dar ambii soferi vor trebui sa prezinte actele de inchiriere. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Cum pot sa contactez agentul de rezervari
Numarul de telefon al agentului care gestioneaza rezervarea dvs este trecut in e-mailul primit ca urmare a efectuarii unei rezervari. Daca intampinati probleme va rugam sa trimiteti un e-mail pe [email protected]
Pe cine contactez pentru a prelua masina
Numarul de telefon si numele agentului care va preda autoturismul este trecut pe Voucher sau pe E-mail-ul primit pentru Confirmarea Rezervarii.
Asistenta rutiera
Detaliile de asistenta rutiera le regasiti in contractul de inchiriere semnat la preluarea masinii si de obicei sunt disponibile 24/7.
Cum gestionez o rezervare ?
Pentru a modifica o rezervare puteti contacta direct agentul care se ocupa de aceasta sau puteti solicita modificarile din Contul dvs.
Nu am primit nici un email. Ce trebuie să fac?
Dacă ati făcut o rezervare de la care au trecut 24 ore si nu ati primit nici un email, este posibil sa fi fost blocat. Va rugam, verificati dacă e-mailul de confirmare nu este in fisierul de "spam" sau "junk mail" al contului dvs. de e-mail. Daca aveti probleme in continuare va rugam sa ne contactati prin utilizarea formularului de Contact
Cum pot trimite o cerere de rezervare ?
Eurocars proceseaza numai rezervari online. Puteti selecta locatia, perioada exacta si modelul de masina dorit. In continuare, dupa ce ati completat datele cerute, se va inregistra cererea dvs de rezervare fara nici o obligatie si veti primi un raspuns pe e-mail.
Cum fac o rezervare de tip instant ?
Autoturismele disponibile pentru rezervari instant (confirmare instant fara operator) au eticheta Rezervari Instant. Selectand autoturismul si perioada exacta de inchiriere veti vedea costul total si veti putea rezerva autoturismul. Este necesar un card bancar pentru garantarea rezervarii dar fara a se plati nimic in avans.
Doresc un autoturism de astazi!
Puteti trimite un email cu subiect URGENT, locatia si perioada solicitata catre [email protected] in timpul programului de lucru. Va rugam considerati ca se poate sa nu existe masini disponibile pentru cereri urgente, in special in perioadele de sezon.
Cat ma costa ?
Preturile de inchiriere depind de perioada. Pentru a vedea pretul exact accesati Masini si Preturi, alegeti Locatia si Perioada Exacta si veti primi costul cu toate taxele incluse. Valoarea depozitului si alte optiuni vor fi afisate dupa apasarea butonului Rezerva acum.
Ce inseamna o zi de inchiriere ?
O zi de inchiriere inseamna 24 de ore timp care se calculeaza incepand cu ora de preluare. Depasirea cu minim 2 ore a celor 24 de ore inseamna o zi extra de inchiriere.
Pot lasa autoturismul in alta locatie ?
In mod normal autoturismul trebuie returnat in locatia din care a fost ridicat. In situatii de urgenta se vor aplicat taxe de aproximativ 1 Euro/km dus-intors.
Pot sa plec cu autoturismul in strainatate ?
Serviciul de inchiriere este disponibil doar pe teritoriul Romaniei, prin urmare nu este permisa utilizarea autoturismului in afara granitelor.
Poate conduce altcineva autoturismul ?
Sofer additional poate fi orice persoana care va conduce masina inchiriata de acesta. Daca inchiriati o masina, chiar dar nu o conduceti niciodată sunteti considerat soferul principal al vehiculului închiriat. Soferul additional trebuie sa aiba aprobarea companiei pentru a conduce autovehiculul inchiriat. El trebuie să completeze şi să semneze un formular de la biroul de închiriere.
Care sunt documentele necesare ?
Permisul de conducere in original (nu se accepta copie) care trebuie sa fie emis cu cel putin un an inaintea datei de la care incepe inchirierea. Un alt document obligatoriu este carte identitate/pasaport valid. Un card bancar emis pe numele titularului contractului.
Am alte intrebari
Va rugam sa consultati Politica de Inchiriere care contine mai multe informatii detaliate si daca nu gasiti informatia dorita ne puteti contacta pe office@eurocars pentru a va ajuta.
Cum platesc pentru autoturism ?
Dupa semnarea de catre client a contractul de inchiriere acesta trebuie sa plateasca in avans costul inchirierii. Plata poate fi facuta cash sau prin card bancar. Pretul de inchiriere include TVA, numar nelimitat de km si asigurari listate in reservarea dvs.
Ce se intampla cu depozitul ?
La inceputul perioadei de inchiriere se solicita clientului un depozit de siguranta care se blocheaza pe un card bancar. Depozitul se restituie ulterior dupa verificarea caroseriei si a starii tehnice a autoturismului. Pentru daunele suferite de autovehicul din vina clientului, soferului aditional, sau cu autor necunoscut, depozitul se retine partial sau total in functie de valoarea daunei. In situatia in care depozitul reprezinta francsciza pentru avarii, acesta se va retine in totalitate depozitul fiind responsabilitatea clientului in caz de accident.
Rezervarile instant necesita o garantie ?
Rezervarea instant (Fara Operator) necesita blocarea pe un card bancar a valorii unei zile de inchiriere si deblocarea acestei sume cand se ridica autoturismul. Nu retinem datele cartilor de credit si tranzactiile sunt procesate de o a treia parte Romcard/Wired.com
Cum ridic autoturismul ?
Voucher-ul/e-mail-ul de confirmare contine detaliile agentului care se va ocupa de autoturismul inchiriat, locatia de intalnire, si orele. Va rugam sa va asigurati ca ati completat toate detaliile de sosire in mod corect, inclusiv detaliile de zbor daca este cazul.
Cum returnez autoturismul ?
Autoturismul va fi returnat in aceeasi locatie din care a fost preluat.
6. Daca ajung mai tarziu ?
Daca intarzierea depaseste doua ore se va mai taxa o zi de inchiriere.
Contact EuroCars
Daca nu ati putut gasi informatiile dorite va rugam sa ne contactati pe email [email protected] sau sa utilizati formularul de contact. In mod normal va putem raspunde in maxim 24 ore.