Cum pot face o rezervare pe site-ul dvs.?
Alegeti locatia dorită si datele de preluare si predare . Selectati autoturismul dorit si faceti click pe "Detalii" Accesati butonul "Rezervă", alegeti orele de predare/preluare,introduceti datele dumneavoastră cu caracter personal, cititi si acceptati politica de inchiriere. Faceti clic pe butonul "Rezervare" pentru finalizarea inchirierii.
Pot face o rezervare online, fără a utiliza cartea mea de credit?
Pentru a face o rezervare on-line pe site-ul nostru, nu este necesar cardul de credit.
Cum pot verifica dacă masina mea este confirmata?
După ce faceti rezervarea veti primi pe e-mail in maximum 24 de ore confirmarea rezervării. Puteti monitoriza statusul rezervării dvs in contul creeat la Eurocars.
Nu am primit e-mailul de confirmare. Ce trebuie să fac?
Verificati adresa dvs. de email. Dacă ati făcut o rezervare de la care au trecut 24 ore si nu ati primit nostru e-mail de confirmare, este posibil ca e-mail-ul să fi fost blocată de serviciul Anti-Spam al contului dvs. Vă rugăm, verificati dacă e-mailul de confirmare nu este in fisierul de "spam" sau "junk mail" al contului dvs. de e-mail. Dacă nu puteti găsi nici aici e-mail-ul de confirmare, vă rugăm să contactati personalul de la rezervări prin utilizarea formularului "Contact" din pagina noastra.
Pot rezerva o masina pentru astăzi ?
Este posibil să rezervati un autoturism in această situatie dar trebuie să dati un telefon la biroul de rezervări pentru a vă asigura ca masina poate fi inchiriata astăzi.
Cum se contabilizează numărul de zile de inchiriere ?
O zi de inchiriere are 24 de ore. Zilele partiale trebuie să fie plătite integral. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Cand trebuie să plăteasc pentru rezervarea mea pe care am facut-o pe site-ul dvs ?
Plata se face la sosire atat pentru inchiriere cat si pentru depozit. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Pot alege un anumit modelul de vehicul?
Din pacate nu putem confirma 100% un model, culoare sau tip de combustibil utilizat de autoturism, dar datorită eforturilor noastre reusim in 90% din cazuri să oferim clientului autoturismul dorit.
Cum pot schimba unele detalii din rezervare?
Pentru a schimba datele din rezervare vă rugăm să ne trimiteti un e-mail la office@eurocars.ro cu schimbarea pe care doriti să o faceti.
Cum pot prelungi rezervarea ?
Rezervarea se poate prelungi numai dupa ce mergeti la biroul de inchiriere si semnati un alt contract.
Cum pot solicita factura ?
Puteti solicita factura agentului care va preda masina.
Este posibil să modific sau anula rezervarea mea pentru care am un avans după ce a fost confirmata?
Daca rezervarea masinii dvs. s-a făcut prin plata in avans vă rugăm să realizati o rezervare nouă si de a o anula pe cea initială.
Cum pot prelungi rezervarea unui autoturism pe care l-am inchiriat?
In cazul prelungirii rezervării este necesar să mergeti la biroul de inchirieri inainte de sfarsitul perioadei de inchiriere si să semnati un nou contract de inchiriere.
De la ce varstă pot inchiria o masina?
In general, dacă aveti varsta cuprinsă intre 21 si 75 de ani puteti inchiria fară probleme un autoturism. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Ce tip de asigurare primesc la inchirierea autoturismului?
In pretul de inchiriere eunt incluse RCA-ul asigurarea CASCO si asigurarea impotriva furtului. Cititi detalii complete in "Politica de inchiriere".
Pot inchiria un scaun de copil ?
Se poate inchiria un scaun de copil daca-l solicitati cand faceti rezervarea si va fi pregătit cand ridicati autoturismul.
Este posibil să adaug un al doilea sofer care să conducă autoturismul?
Da, se poate adăuga un al doilea sofer. Acest aspect trebuie sa-l mentionat in momentul in care faceti rezervarea. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
De unde pot lua masina la aeroport ?
Autoturismul se poate lua de la birou sau de la un agent cu care va intalniti.Toate detaliile referitoare la locatia de inchiriere vor fi precizate de către agentul de rezervări in momentul confirmării rezervării.
Se poate ridica autoturismul de la hotel?
Este posibil a se ridica autoturismul de la hotel dacă s-a solicitat acest lucru in momentul rezervării, cu plata unor taxe suplimentare.
Pot returna autoturismul in altă localitate diferită de cea de preluare reveni vehicul?Cat costa acest serviciu?
Dacă doriti să returnati vehiculul in altă localitate, indicati acest lucru in formularul online. Veti plăti taxele suplimentare indicate in rezervare.
Nu stiu incă numărul zborului cu care sosesc. Ce pot face in acest caz?
Dacă nu stiti incă numărul zborului dvs puteti il puteti furniza ulterior dar cu cateva zile inaintea inchirierii propriu-zise.
De ce este obligatoriu să am o carte de credit?
Măsura de a solicita cardul de credit la inchiriere este luată cu scopul evitării fraudei.
Nu am carte de credit. Pot inchiria un autoturism in această situatie ?
Pentru depozit este necesară o carte de credit. Plata se face tot cu cartea de credit. Eventualele exceptii sunt discutate cu cei de la rezervări inainte de confirmarea acestora.
Cine poate conduce masina inchiriată?
Conducătorul auto principal este persoana care si-au făcut de rezervarea online. Este posibil să adăugati un al doilea conducător auto ca sofer aditional, dar ambii soferi vor trebui sa prezinte actele de inchiriere. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".
Trebuie să las un depozit pentru inchiriere ?
Pentru inchiriere trebuie lăsat un depozit dar există si exceptii.Acest aspect este tratat pe larg in "Politica de inchiriere".
Cine poate conduce masina inchiriată?
Conducătorul auto principal este persoana care si-au făcut de rezervarea online. Este posibil să adăugati un al doilea conducător auto ca sofer aditional, dar ambii soferi vor trebui sa prezinte actele de inchiriere. Cititi mai multe detalii in "Politica de inchiriere".